آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

دختر نازم آیدا

دومین شب یلدای

1394/10/1 10:25
نویسنده : مريم
275 بازدید
اشتراک گذاری

دومین شب یلدای عزیزترین مامان هم از راه رسید عزیزه دلکلم شب یلدا بازم خونه بابایی بودیم و مامانی از چند روز پیشش برنامه ریزی داشت براش ، و با اینکه صبحش سرکار بود ولی کلی زحمت کشید و همه رو دوره هم جمع کرد دسته گلش درد نکنه .

خب اول از همه عکس تزیینات میز که کار من بود خجالت

عکس جیگر طلا که با دهنی پر برامون ژست گرفته خب این ژست اولش

اینم ژست دوم

و درآخر خندونک

الهی فدات بشم نبات مامان، یلدای مامان، زندگی مامان، الهی صدو بیست سالگیت رو در کنار سفره یلدا با دله خوش و تنه سالم جشن بگیریمحبت

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان نادیا
2 دی 94 8:10
سلام عزیزم به به چه شب یلدای قشنگی و چه تزئینات زیبایی چه ژستهایی خوشگلی هم گرفته خانوم طلای من ببوسش هزارتا مریم جون چقدر دوست دارم یه روز بیام اصفهان از نزدیک تو و گل دخملی رو ببینم
مريم
پاسخ
سلام به دوسته خوبم ممنون گلم از لطفت واییییییییی منم همینطور مصی ایشالا حتما بیاین اصفهان منم خیلی دلم میخواد تو و دختر نازمو ببینم
مامان نازنین
26 دی 94 19:26
مثل ماه میمونه آیدا عزیزم خدا حفظش کنه مرسی که هستی مریم عزیز ایشالله که بهترین تصمیم و برای سر کار رفتن یا نرفتنت بگیری =========================== نازنین عزیزم ممنون که اومدی و سر زدی مرسی گلم مثل پریای نفسم ایشالا برام دعا کن دوسته خوبم خیلی تصمیم سختی و متاسفانه فشار اطرافیان برای ادامه کار خیلی خیلی مستاسلم میکنه
نازنین
2 بهمن 94 23:56
مریم عزیزم روی ماه خودت و آیدای قشنگم رو می بوسم خنده از لبای دختر نازت نیافته ایشالله که حال هر دو خوبه خوب خوب خوب ممنون از لطفی که به من داری و حضورت دوست خوبم ===================== بازم ممنون عزیزم این دعای هر لحظه منه که هیچ بچه ای رنگ غم رو نبینه حسش و نچشه و همیشه بخنده