آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

دختر نازم آیدا

تولد سه سالگی

1395/12/8 12:09
نویسنده : مريم
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

بهمن= به من یعنی بهترین من

یعنی ماه زیبایی که در آن تکیه از وجودم به دنیای زیبا و رنگارنگ قدم نهاد

دخترم

هستی من تولد مبارک

عشق من ،همه وجودم ،نفسم امیدم تولدت مبارک

تولدت مبارک بهترین و زیباترین خلقت خدا

عزیزه دله مادر ،امسال یکمی سرم شلوغتر بود برا همین اولش تصمیم داشتم تولد اونچنانی نگیرم فقط در حدی خودمونی و البته با تزیینات و کیک و .. که تو ذوق و شوق تو داشته باشی.ولی به دلیل بیماری پدربزرگ باباصفا تصمیم گرفتیم تولد رو خونه ایشون برگزار کنیم که هم برای روحیه اشون خوب باشه و هم اینکه یادگاری بمونه.خلاصه تولدی که قرار بود کاملا معمولی برگزار شه تبدیل به تولد زیبایی و به یادموندی برای همه شد و عکسای خیلی خیلی خوشگلی از همه با دختر نازم گرفتیم و تو هم که رو ابرا پرواز میکردی و از شادی نمیدونستی چکار کنی.الهی مامان فدات بشه.اینو بدون برای شادی و خنده های تو در حد توانم هر کاری بتونم خواهم کرد بدون هییییییچ منتی جان مادر.فقط تو بخند و شاد باش همین برای من بسه. خدا توان و سلامتی رو از هییییچ مادر و پدری نگیره چون تکیه گاه بچه ها همین ها هستن.و همینطور تن نازک همه بچه ها همیشه تندرست و سلامت باشه و از گزند بیماری و بلا به دور باشن.الهیییییییی آمین

عکسای خوشگل تولد توی ادامه مطالب

تاب آیدا در خانه پدر بزرگ که عاشقشه

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)