آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

دختر نازم آیدا

یکسال عاشقی

1393/10/28 11:44
نویسنده : مريم
202 بازدید
اشتراک گذاری

دارم نزدیک میشم به لحظه تولدت نازنینم.

این روزهایم پر شده از تکرار خاطرات شیرین نه ماه بارداری و رسیدن به لحظه بی نظیررررر دیدن روی ماهت.گل نازم ،دختره خوبه من ،چقد لحظه های با توبودن ناب و تکرار ناشدنی ایست.هر چه به ذهنم فشار میاورم که بتوانم لحظه و روزی را خاص در ذهنم از حضور تو گلچین کنم نمی توانم زیرا که لحظه لحظه ،ثانیه یه ثانیه داشتن تو برایم ناب ترین و خاص ترین لحظاته.عزیزه دلکم کم کم به لحظات تولدت بی نظیرت نزدیک میشوم و تو یه یکساله می شوی،یکسال با تولدت من هم متولد شدم،با بزرگ شدنت من هم بزرگ شدم ،با خنده هایت خندیدم و با گریه هایت گریستم .

ناراحته روزهایی هستم که می رود و یک روز از کنار تو بودن برایم کم می شود.

و خوشحالم ،خوشحالم از دیدنت قد کشیدنت بزرگ شدنت خوشحالم که خدایم مرا لایق مادری کردن دانست خوشحالم که خالقم تکیه از بهشت خود را  که همین آشیونه سه نفره ماست در همین زمین به من ارزانی کرد.

خوشحالم برای بودنت ،برای داشتن نازنینم.

دختره نازم مبارک باشه تولدت بهترینم ،الهی صد های سال با ارامش زندگی کنی و همیشه و در همه حال گل لبخند از روی لبانت پر نکشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)