آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دختر نازم آیدا

جشن تولد یکسالگی عشق مامان

1393/11/5 10:13
نویسنده : مريم
1,673 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم

جشن تولد یکسالگیت هم به خوبی برگزار شد.البته چند روز زودتر چون میخواستم واکسن یکسالگیت رو بزنم برا همین یه چند روز زودتر یعنی دوم بهمن روز پنج شنبه مهمونی رو برگزار کردیم.

کارای جشن و از چند شب زودتر شروع کردم و تقریبا تمومه کارا و هماهنگی های و تزیینات به عهده خودم بود و با اینکه سرکار بودم ولی شبا تا 12 ،1 شب مشغول درست کردن غذا و ریسه بادکنک و بقیه کارا بودم ،متاسفانه بابا جون هم تا دیر وقت سرکار بود و نمی رسید کمک من کنه فقط مامانی تو نگهداری تو و پذیرایی روز جشن خیلی کمک حالم بود که دسته گلش درد نکنه.ولی اصلا مهم نبود چون با وجود همه خستگی ها لحظه لحظه کاراهایی رو که میکردم با نهایتتتتتتتت عشق بود و دلم میخواستم تا اونجایی که از دستم بر میومد برا دخترم سنگ تموم بزارم.و خدارو شکر همه چی در نهایت سادگی و زیبای (البته از نظر خودم و همچنین به گفته بقیه)انجام شد.

خلاصه همه چیز اونجوری که دوست داشتم انجام شد فقط دلم میخواستم بقیه دوستا و اقوامم دعوت کنم ولی متاسفانه به دلیل شرایط و محدودیت جا که داشتم با حدود بیست نفر جشن وبرگزار کردیم.جشن خیلیییی خوبی بود به همه هم کلی خوش گذشت از جمله دختره گلم که یه دنیا ماه بود و  حسابی نانای و دست دستی میکرد.

اینم عکسای تولد عزیزترینم

تزیینات خونه که سعی کردم در عین قشنگی ساده و شیک باشه

 عکس پرنسس مامان                                                                                

 

عکس کیک که اونم با جستجوی فراوان از مدلهای کیک توی اینترنت پیدا کردم که قناد محترم هم نسبتا شبیه خوده مدل درستش کرد

عکس پرنسس نازم با کیک تولدش

و در آخرعکس میز غذا شامل میگو ،ته چین ،کشک بادمجان، سالاد الویه و دسر کارامل و دسر ژله بستنی به شکل پاپیون و تزیینات مربوطه

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

پریسا
5 بهمن 93 10:17
سلام خدا نی نی تونو حفظ کنه به ما هم سر بزنید
مامانی
5 بهمن 93 17:12
خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس نی نی سایت شرکت کرده نزدیک 50 تا رقیب داره اگه دوست داشتی بهش رای بده اینم لینکش ممنون http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
فاطمه & فائزه
7 بهمن 93 11:21
سلام ناااااااازی خدا حفظش کنه تولدش مباااااااارک ایشالله همیشه سلامت باشه به وب داداشی ما امین جون سربزنید نظر فراموش نشه اگه با تبادل لینک موافقین خبرمون کنید ممنون
مامان فاطمه
7 بهمن 93 14:59
تولدت مبارک عزیزم [ مرسی عزیزممم