آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دختر نازم آیدا

نه ماه بارداری

1393/6/3 11:36
نویسنده : مريم
134 بازدید
اشتراک گذاری

ماهه اول ،دوم ،سوم به سرعت سپری میشد و من در بخاطره هم نفس شدن باتو ،بخاطره هم خانه شدن باتو هر روز عاشق تر میشدم و حسی که قادر به بیان زیبایی آن نیستم هر روز برایم زیباتر میشد.حرکتهای ارام و ماهی وار تو مرا به آرامش مطلق فرو میبرد و هر روز خدارا بخاطره داشتنت شکر میکردم.هر روز با کلام خدا سعی میکردم روحت را آرامش دهم تا پس از امدن به این دنیا با کلامش و ایه هایش انس گیری و آرام شوی.

نازنیمن هر ماه که میگذره بی تابتر می شوم برای دیدنت،بویدنت و لمس دستان کوچکت گرچه از طرفی دلم برای هم خانگیمان تنگ میشود .

زیباترین حس دنیاست که بدانی قلبی با قلب تو میتپد ،نفسی با نفس تو زنده است ،موجودی با تو میخوابد و با تو بیدار میشود خدیا شکرت بخاطر این زییاترین حس دنیا.

نه ماه بارداری بهمراه تمام زیبایی هایش گذشت در کنار پدرت که مامن ارامش و کمک حال من در این نه ماه بود.

خدارو هزار هزار مرتبه شکر میکنم که بسلامت این راه را طی کردم و به لحظه دیدار نزدیک شدم.

پسندها (1)

نظرات (2)

مهیار
31 تیر 94 2:25
مطالب وبلاگت قشنگه !
سحرناز
1 مرداد 94 7:01
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم