آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازم آیدا

27 ماهگی و اردیبهشت 95

1395/3/25 9:27
نویسنده : مريم
177 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازگل من 23 ماهه شد

و تقریبا چند روز بعد از 23 ماهگی جیگرمن تولد منم بود که چون 11 اردیبهشت بود و مصادف با روز کارگر اون روز و تعطیل بودم و بنابراین تصمیم گرفتم یه روز توپو با دختر نازم بگذرونم.این شد که صبح لباسای نزاگل خانونمو پوشوندم و ناهارشم برداشتم با هم رفتیم پارک

وای که هوا چققققققدر عالی بود درختای سرسبز کنار زایندرو ،رودخونه جاری ،پارک خلوت همه باهم دست به دست هم دادن تا به ما دوتا خیلی خوش بگذره حسابی بازی کردی و بعد بازی رفتیم رو چمنا یه زیر انداز کوچولو انداختیم و ناهاری خوردیم بعدشم به درخواست دخترکم بستی خوردیم و خلاصه حسابی عشق و حال کردیم

خدارو هزار بار شکر که یکی از بهترین جشنای تولدمو اونروز در کنار دخملی جشن گرفتم.

متاسفانه توی این ماه آیدای نازم مجددا مریضی سختی گرفت که ویروس اسهال و استفراغ و دلدرد شدیدددد بود دخترم برای اولین بار آمپولو تجربه کرد که ازش خاطره بدی داره و هروقت اسم دکتر میاد بلافاصله ایدا میکه بریم جیز بزنیم؟؟

به هرحال لطف خدا و فرشته های نگهبان پروردگار مهربون کمک کردن و حالت بهتر شد بمیرم مامان که اینقدر مریض میشی امیدوارم این مریضیها بدنتو قوی تر کنه که بزرگتر که شدی هرگز هیچ مریضی ای تن قشنگنتو به درد نیاره

دوستت دارم بهترین مامان

عکسا در ادامه مطالب

 

عکسای روز تودلم بهمراه جیگر طلای من

اینم عکسای عصبانی دخترم از عکاسی مامانش

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی گیتا جون
2 تیر 95 12:37
تولدت مبارک مریم جون فکر کنم این عکسا مال بعد از مریضی ایداجونه احساس کردم یه خورده لاغر تر شده اسهال و استفراق زودی رو بچه ها تاثیر می کنه
مريم
پاسخ
واییییی آره عزیزم آیدا بعده این مریضی خیلی لاغر شد همنجوریش کم غذا هست دیگه چه برسه مریضی به این سنگینی