آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دختر نازم آیدا

23 ماهه نازنین

1394/12/25 13:02
نویسنده : مريم
258 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین من 23 ماهگیتم مثل بقیه روزاهای زندگیت برای من مثل برق و باد گذشت

خدا جونم شکررررررررررررت شکرررررررررررررر

دختر نازم حسابی دلبر شدی و شیرین زبون و شیرین اداااااااا

ادهات ،نازت هات ،عشوه هات ،لوس شدن هات دیوانه کننده است عزیزم اینقدر شیرین تک تک این کارهارو انجام میدی من که هیچ همه اطرافیان هرکسی که حتی برای اولین بار میبیننت عاشقه رفتارات میشه.خب علیرغم این شیرینی ها رفتارای سرسختانی زیادی رو هم داری مثل لجبازی ،جیغ و گریه و دعوا و اصرار بر روی خواسته هات،که همه اینا فدای یه تار موت

وظیفه مطلق مادری منه که بتونم در برابر این رفتارا بهترین عکس العملهارو داشته باشم ایشالا خدا کمکم کنه که در هر لحظه بهترین تصمیمها رو برات بگیرم تا شخصیت به قشنگترین شکل ممکن شکل بگیره .الهی آمین

حال و هوای این ماه متاسفانه با مریضی سخت شما سپری شد ویروسی که حدود 25 روز شمارو درگیر خودش کرد خیلی سخت بود و خیلی اذیت شدی

مادر برات بمیره که غیر اشک و مواظبتم کاره دیگه ای برات از دستم بر نیومد.

دختر گلم با نزدیک شدن به فصل شکفتن ،خونه تکونی ما هم شروع شد که دختره صبور مثل همیشه همراه همیگشی من بود

عاشقتمممممممممممم دیوانه وار.کوچولوی ناز و بی همتای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)