آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختر نازم آیدا

گذر از واکسن هجده ماهگی

1394/5/10 14:12
نویسنده : مريم
320 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم

واکسن هجده ماهگی دقیقا 7 مرداد یعنی روزی که هجده ماهت تموم شد زدیم

واکسن سختی بود ولی نه اون غولی که من تو ذهنم ساختم.صبح من چند ساعتی مرخصی گرفتم و بعد از اینکه صبحانه اتو دادم با مامانی راهی مرکز بهداشت شدیم.تو راه از استرس قلبم داشت کنده میشد و تمام راهو پای کوچولوتو که قرار بود سوزن واکسن توش بره نوازش میکردم.

بعد که رسیدم تو با سرحالی تمام وارد مرکز بهداشت شدی و تعجب کرده بودی که اینجا کجاست.وقتی خوابوندیمت روی تخت کم کم فهمیدی و اخماتو کردی تو هم.اول قطره و بهت دادن تو خیلی از مزه اش بدت اومد بعد مامانی پاهاتی گرفت و منو صورتمو به لپات چسبدونم که یکدفعه جیغت رفت هوا و اشکات سرازیر شد تا داشتم قوربون صدقه ات میرفتم یهو سوزن دوم و زدن.که بیقراریت خیلی بیشتر شد بلافاصله بعد از تزریق مامانی بلندت کرد و تو کسری ثانیه آروم شدی قوربون دختره صبورم.الهی مامان بمیره که اونجور درد کشیدی.

بعدش بلافاصله رفتیم خونه و من برا دو سه ساعت رفتم سرکار،ساعت یک برگشتم تو این فاصله مامانی گفت کلی بازی کردی ولی حدود ساعتای یک یهو از شدت درد پا جیغت رفت به هوا تا من اومدم گریه میکردی بردمت خونه خودمون و گذاشتمت روپام کم کم آروم شدی خوابیدی بعد از خواب بیحال بودی و میترسیدی که تکون بخوری آخه پاهای کوچولوت درد میکرد.من اروم اروم بلندت کردم و کمکت کردم تا راه بری عزیزه دلم تا شب تب داشتی و آخر شب تبت شدید شد تا صبح تقریبا بیدار بودم بابایی هم هواسش به شما بود فرداش هم کمی تب میکردی ولی خفیف بود و این تب تقریبا تا صبح پس فردای واکسن ادامه داشت ولی پادرد همون روز اول بود.

خداروشکر که این واکسن هم به خیر خوشی گذشت.و رفت تا واکسن 6 سالگی.الهییییییییی فدای تو بشمممم

ببخش گلم این واکسنا برای سلامتی خودته و ایمن شدنه بدنت نازت.الهی همیشه سالم باشی گله نازم

اینم عکسا دخترم چند ساعت بعد از واکسن

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان نادیا
2 شهریور 94 9:02
سلام عزیزم هیجده ماهگی گل دخترت مبارک بشه زدن این واکسنها واقعا سخته ولی خوب دیگه سختی هاش تموم شد تا زمان مدرسه انشالله عکسهاشم واقعا زیباست میخواستم لایکشون کنم و میپسندم رو بزنم ولی نمیدونم چرا نمیشه . چه جوری باید اینکار رو بکنم ؟
مريم
پاسخ
مرسی خاله جووون مصی جان وقتی میپسندم و میزنی یه کادر باز میشهاون بالا دوتا گزینه یکی نظرات و یکی میپسندم ،میپسندم و میزنی پایینشم یه آدمکه بچست که کنارش زده میپسندم اونم گاهی باید بزنی گاهی هم نمیخواد
مامان نادیا
11 شهریور 94 7:40
سلام عزیزم منم قبلا همین کار رو میکردم ولی نمیشد . پیغام میزد که باید عضو نی نی وبلاگ باشی. منم میرفتم از تو منوی مدیریت وارد میشدم بازم نمیشد. ولی این دفعه زدم شد راستی چرا اینقدر دیر به دیر به روز میکنی؟ حیف این روزهاست که ثبت نشه. دخمل نازت رو ببوس
مريم
پاسخ
آها خخخ اره فکر میکنم ایراد سیستمی بود چون قبلنا برا منم همین پیغامو میداد الان خوب شده واییی گفتی مصی خیلی تنبلی میکنم حتی تو گرفتن عکس از بس همیشه سرم شلوغه و یه خروار کارو دارم و خستم خودم خیلی ناراحتم ولی سعیمو میکنم خاله مهربونم