آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

دختر نازم آیدا

عید 94

1394/1/23 10:38
نویسنده : مريم
225 بازدید
اشتراک گذاری

سال 94 هم از را رسید و دختر نازم دومین بهار زندگیشورو تجربه کرد.بهارت مبارک عزیزه دلم

و اما بگم از خاطرات عید

روز 29 اسفند ساعت حدودای 4 صبح بیدار شدم و دیدم عزیزم دارم تو تب میسوزه با استا مینوفن تب رو کنترل کردم و صبح با بابایی بردمت درمانگاه تخصصی کودکان و دکتر گفت ویروسهغمگین و خلاصه هفته اول عید ما بامریضی دخترم  سپری شد.البته سعی کردم زیاد به تلخی نگذره ،خونه بابابزرگه باباجون رفتیم و چند روزی اونجا بودیم تو هم یه کم که حالت بهتر شد شیطنت هات و شیرین کاریات شروع شد.برای اولین بار تاب بازی رو تجربه کردی و به کمک دختر خاله باباجون ملیکای ناز که خیلی دوستت داره کلی رو تاب میموندی عشق میکردی.دیگه بعد از اون تا میگم آیدا ،تاب تاب ..تو سریع بم میگی عباااا ،عزیزه دلم

دایره لغاتمم به سرعت در حاله پیشرفته

هفته دوم عید هم دوست بابا جون از تهران اومد خونمونو ،اون چند روزم به مهمون بازی گذشت.این بود خاطرات عید 94

نفسه چهارده ماهه من سال جدید برتو مبارک،الهی قشنگ ترین لحظات رو در سال جدید سپری کنی و تنه برگه گلت هرگز لحظه ای و ذره ای ازمریضی رو  حس نکنه و همیشه سالم و سلامت و لبانت غرق شادی و لبخند باشه.دوستت دارم قشنگترینم

بقیه عکسا در ادامه مطالب

 

 

روزه سیزده بدر

قربون اون خنده ات بشه مادرررر

آیدا و زاینده رود پر آب

آیدا در پارک کنار زاینده در حالی که وزش باد کلافه اش کرده بود

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان هانیه
24 فروردین 94 13:44
سلام عزیزم چه کوچولوی نازی داری خدا حفظش کنه براتون راستی وبت خیلی قشنگه به ماهم سربزن ممنون گلم از لطفت حتما سر میزنم
مصی مامان نادیا
5 اردیبهشت 94 10:24
سلام عزیزم چه دختر کوچولوی نازیه این آیدا خانوم انشالله زنده باشه همیشه در کنار پدر و مادر مهربونش هیچ وقت هم مریض نشه حیف که معمولا تو اداره سرم شلوغه وگرنه بیشتر سر میزدم ======================== مرسی مصی جونم لطف داری تو به پای ناز دختر شما که نمیرسه عزیزم ممنونم که سر زدی
مــــن
16 اردیبهشت 94 13:15
چه دختر خوشتیپی...آیدا جون///فداش...به وب منم سر بزن
مريم
پاسخ
مرسی عزیزم حتما سر میزنم