آیداآیدا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

دختر نازم آیدا

32 ماهگی آبان95

1395/10/25 13:56
نویسنده : مريم
382 بازدید
اشتراک گذاری

32 ماهگی عشقه من مصادف با ایام محرم سال 95 بود که باز هم مثل سال پیش راهی گرمسار شدیم و اونجا با مهبد عزیزم کلی بازی کردی البته بگم نسبت به مهبد روحیه بسیییار حساس جوری که یوقتایی از بازی و هل دادنای اون احساس وحشت داشتی و با گریه همش بم میچسبیدی گاهی بازی هم میکردی و کلا ارتباط زیادی برقرار نمیکردی با اینکه مهبد و خیلی دوسش داری.شاید بخاطر این بود که همبازی هم سن نداری.

اینم یه عکس عشقولی از این دوتا نفس خونه خاله

و اما امان از این عشق جنابعالی به پستونک که کم کم دارم نگرانت میشم چون همین الانم خیلی دیر شده برای ترکت.البته بگم خودم وقتی میدیدم اینقدر باهاش احساس آرامش و امنیت داری نخواستم این آرامش و عشق و ازت سلب کنم به تصور اینکه بزرگ میشی و رها میکنی ولی متاسفانه روز به روز علاقه ات بیشتر میشه و من نگران وابستگی دهانی و همینطور فرم فک ات در آینده هستم

اینم عکسی از عشق های جون جونیت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)